İsviçreli çift, çok özledikleri torunlarına kavuşmak için pedal çeviriyor

Enteresan Haberler, Genel, Hayatı Kolaylaştır, İlginç Bilgiler, Oyun, Pratik Bilgiler, Teknoloji May 13, 2023 Yorum Yok

İsviçreli çift, Fazla özledikleri torunlarına kavuşmak için pedal çeviriyor

YOZGAT – İsviçre’den uçakla Türkiye’ye gelen ülkenin kültürünü tanıyıp Amasya’daki kızını, damadını ve torununu ziyaret etmek için İzmir’den bisikletleriyle yola çıkan çift Yozgat’ta mola verdi.

Amasya’nın Gümüşhacıköy ilçesinde yaşan kızı, damadı ve torunlarını ziyaret etmek için İsviçre’den uçakla İzmir’e gelen Jörg Witschi ve eşi Francoise Witschi 25 Nisan Salı günü bisikletleriyle yola çıktılar. İzmir’den devinim eden çift, Muğla, Antalya ve Kapadokya’da tarihi ve kültürel yerleri gezerek yaklaşık 20 günün sonunda Yozgat’a ulaştı. Hem Amasya’daki akrabalarını ziyaret etmek hem de Türk kültürünü tanımak için bisikletleriyle yola koyulan çift, Yozgat’ta mola verdikten sonra Çorum’un Boğazkale ilçesini de gezerek Amasya’ya akrabalarının yanına geçecek.

Yolculuk boyunca bulundukları kentlerde kamp yaparak ya da otellerde kalarak konaklayan İsviçreli çift, en Fazla Türk yemeklerine hayran kaldı. İsviçreli çifti bisikletleriyle yolda görenler hem öz Cazibe yapıyor hem de çiftle sohbet etmeyi ihmal etmiyor.

Yaklaşık 20 gündür bisikletle yolda olduklarını söyleyen Francoise Witschi, “İsviçre’den uçakla İzmir’e geldik. İzmir’den Antalya’ya ve oradan da Nevşehir Kapadokya’ya geldik. Yozgat’ta bir gece kalıp Boğazkale’yi gezeceğiz. Sonra da Gümüşhacıköy’e gideceğiz. Orada kızım ve Türk damadım, torunum var. Onları Fazla özledim. Türkiye’yi Fazla seviyoruz. Bizi yolda görenler kesinlikle selamlıyor ve Özellikle kahvaltı ve Yemek konusunda ısrar ediyorlar. Kahvaltı ve yemeği Fazla seviyoruz. kimi yerimiz müsaitse çadırda kalıyoruz, kimi de otellerde konaklıyoruz. Yozgat’ta üşüdük Fazla soğuk burası. 25 Nisan’dan bu yana bisikletle yollardayız. Türk kültürünü tanıyoruz. İnsanları Fazla içtenler.” dedi.